Informacje dla osób ze szczególnymi potrzebami

Koordynator do spraw dostępności

Zadania koordynatora ds. dostępności zostały wymienione w art. 14 ust. 2 Ustawy o zapewnianiu dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami (Dz. U. 2019, poz. 1696 z późn. zm.)

Do zadań koordynatora do spraw dostępności należy w szczególności:

  1. Wsparcie osób ze szczególnymi potrzebami w dostępie do usług świadczonych przez podmiot,
  2. Przygotowanie i koordynacja wdrożenia planu działania na rzecz poprawy zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami przez podmiot,
  3. Monitorowanie działalności podmiotu w zakresie zapewniania dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami.

Dodatkowe informacje na temat dostępności Komendy Powiatowej Policji w Nowym Dworze Mazowieckim dla osób ze szczególnymi potrzebami są dostępne w zakładce "Dostępność" na stronie nowydwor.policja.gov.pl

Koordynatorem ds. dostępności w Komendzie Powiatowej Policji w Nowym Dworze Mazowieckim jest Pan Tomasz Krawczak - Kierownik Zespołu Wspomagającego.

 

Kontakt:

Komenda Powiatowa Policji w Nowym Dworze Mazowieckim

ul. Paderewskiego 3, 05-100 Nowy Dwór Mazowiecki

tel. 47 72 44 309

e-mail: kancelaria.kpp-ndm@ksp.policja.gov.pl

Metryczka

Data publikacji : 31.03.2025
Data modyfikacji : 23.04.2025
Podmiot udostępniający informację:
Komenda Powiatowa Policji w Nowym Dworze Mazowieckim
Osoba udostępniająca informację:
Joanna Wielocha
Osoba modyfikująca informację:
Joanna Wielocha
do góry