Ponowne wykorzystanie informacji publicznej
Informacje ogólne
W dniu 16 czerwca 2016 r. weszła w życie ustawa z dnia 25 lutego 2016r. o ponownym wykorzystaniu informacji sektora publicznego (Dz. U. 2016 poz.352).
Ustawa określa zasady i tryb udostępniania i przekazywania informacji sektora publicznego w celu ponownego wykorzystywania. W myśl ustawy informacją sektora publicznego jest każda treść lub jej część, niezależnie od sposobu utrwalenia, w szczególności w postaci papierowej, elektronicznej, dźwiękowej, wizualnej lub audiowizualnej, będącą w posiadaniu podmiotu.
Natomiast, przez ponowne wykorzystywanie należy rozumieć wykorzystywanie przez osoby fizyczne, osoby prawne i jednostki organizacyjne nieposiadające osobowości prawnej, informacji sektora publicznego, w celach komercyjnych lub niekomercyjnych innych niż pierwotny publiczny cel, dla którego informacja została wytworzona.
Wnioski o ponowne wykorzystanie informacji publicznej prosimy kierować pod adres:
Komenda Powiatowa Policji w Nowym Dworze Mazowieckim
ul. Paderewskiego 3
05-100 Nowy Dwór Mazowiecki
e-mail: nowy-dwor-maz@ksp.policja.gov.pl